Arbejdsglæde leder til effektivitet!
Derfor er min grundtanke, at hvis medarbejdere og ledere er glade og tilfredse, når de er på arbejde – vil alle være yderst effektive, men uden at blive slidt ned, udbrænde eller få stress.
Derfor må det være af interesse, for både ledere og medarbejdere at være den bedste udgave af sig selv, hver eneste arbejdsdag.
Jeg har længe arbejdet med, og undervist i, både ledelse, ledelsesværktøjer, ledersparring og udvikling af medarbejdere, samarbejde, team og konflikthåndtering.
Hver gang undersøgelser afdækker manglende effektivitet, kan man efterfølgende kigge ind ledelsen, her vil man muligvis finde mangler, men det kan også ligge imellem medarbejderne, med grund i brok, sladder og manglende tillid. Den direkte konsekvens vil være enten ingen samarbejde, eller ringe samarbejde, samt mange konflikter.
Jeg har med års erfaring i konflikthåndtering, forhandling og ledelsessparring stor viden omkring, hvordan man løser disse udfordringer, og genskaber arbejdsglæden, samt den høje positive produktivitet på arbejdspladsen.